torsdag 11 augusti 2011

Fullspäckad dag

Blev inget inlägg igår han inte med dagen hade mycket att erbjuda än att sitta vid datorn.
vid 12 tiden åkte jag och min bror till kulhult och klippte gräset sen vidare till Sandra och de och klippte häcken, så va hemma vid 8 tiden och då va jag tvungen att gå in och göra mig i ordning för att sedan åka till Linnea som jag skulle varit hos redan vid halv 7 tiden.


Var en trevlig kväll med tjejerna och god cheesecake, kom hem vid 1 ungefär på natten.


Var så trött så jag gick och la mig med kläder och allt på, sen vakna jag vid 4 och mår så illa så jag spyr men det va inget lång varit för nu mår jag hur bra som helst måste va något jag inte tålde igår.


Idag skulle jag kört på körskolan men för att va på den säkra sidan så fick jag ställa in det, så ska bara va hemma och ta det lungt idag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar